Vis enkelt innlegg
Gammel 25-11-13, 07:33   #21
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Kan jeg spise dette frokostbrødet?

Opprinnelig lagt inn av Fullfres, her.

Tja. Det eneste jeg vet er at kaffe er vanndrivende. Kanskje det var det de mente? Vanlig svart, traktet kaffe har jo ikke noen karber i seg, så i seg selv er det ikke "farlig".

Kaffe er ikke vanndrivende i den grad at man blir uttørket og kaffe har mange positive egenskaper så jeg ser ingen grunn til at man ikke kan drikke kaffe. dersom man derimot drikker kaffe med melk/fløte/Søtning mm bør man absolutt begrense inntaket.

http://bramat.no/kosthold/matvarer/6...e-vanndrivende

Opprinnelig lagt inn av Løvelabb, her.

Jeg er ny her inne og vet ikke hvordan dette fungerer, men prøver med et spørsmål her; trodde jeg kunne drikke kaffe, men leste at det var lurt å kutte ut...???? Noen som vet?

Jeg ser ingen grunn til å kutte kaffe, men har også hørt at det kanvære lurt å kutte ned på kaffeinntaket. Hvorfor vet jeg ikke, men på meg virker kaffe lett sultdempende så jeg gir ikke den oppmed de tførste

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat