Vis enkelt innlegg
Gammel 11-01-11, 21:07   #10
Modezty
Seniormedlem
 
Modezty sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Alder: 54
Innlegg: 569
Modezty har en fantastisk aura rundt segModezty har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Easy Life start 25.januar

Forresten enig med de andre - oppfølgingen i etterkant er ikke noe å skryte av, de skryter av tett oppfølging - men det har jeg i grunn ikke sett noe til. Mens jeg gikk på kurs kunne jeg sende tekstmelding til kursleder, men utover det var det ingen oppfølging. Etter at selve kurset var avsluttet har vi bare fått en veiledningstime i mnd.... Det er heller ingen som ringer om du ikke møter opp til kurs eller trening, det har de sluttet med hos oss - siden de var lei av å bli kjeftet på av de som hadde falt av kurset.

Pulverkuren er en VLCD (very low calorie diet) - og er som Mariusen skriver grunnen til at du kommer i ketose.

Pulveret koster ca 600,- pr uke i tillegg til kursavgiften; og som tidligere sagt så klarte jeg ikke mer enn ca 2 uker før jeg måtte droppe pulverkuren. Orket ikke å drikke det lenger.

For min del var kurset det sparket jeg trengte for å komme i gang, og det hjalp også at jeg gikk med en venninne (hun datt av, og har gått opp igjen alle kiloene - og har også sluttet å trene). Sånn sett er JEG fornøyd, i og med at jeg kom i gang med treningen og lærte om ketose, og fant dette forumet her..

__________________
Modezty er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto, fri for gluten, egg og melk Svar med sitat