Vis enkelt innlegg
Gammel 18-10-12, 15:55   #2
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: For mange kalorier?

Poenget med pøse på med fett er nok et råd til fettskremte i utgangspunktet. For slike mennesker er jo en ss smør på biffen å pøse på.

Hva er vitsen med å gi kroppen all energi fra maten? Jeg veier 115kg/160cm, men ikke engang da jeg veide 20kg mer gikk jeg ned ved så mange kalorier og pøsing med fett. Kroppen skal jo rekke å hente energi fra egen fettreserve. Og fettet vi spiser er visstnok lettere tilgjengelig enn fettet på kroppen, selv i ketose.

Selv om du er stor, så kan jeg aldri tro at du virkelig har bruk for så mye energi.

Jeg spiser naturlig fet mat og har på feks et par spiseskjeer smør på biffen, litt fløtesaus til kjøttbollene(som jo allerede er fete), jeg tar meg i blandt dessert av 1/2dl dløte med 50g bær. Enda ender jeg opp på rundt 2000kalorier i døgnet og energiprosent på mellom 70 og 80 fra fett.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat