Vis enkelt innlegg
Gammel 25-03-13, 14:42   #19246
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Gin and tonic (bare sørg for at det ikke er en tonic tilsatt sukker, det varierer litt), bloody mary, cuba libre (med cola light/zero/pepsi max), dry martini, espresso martini, irish coffee (bare be om å bytte ut brunsukker med f.eks. suketter eller agavesirup, og sørg for at kremen er vanlig pisket, og ikke sånn sukret på sprayboks), whisky sour (bør også spesifiseres at skal være uten sukker!), noen har long island ice tee med sukkerfri iste. Det er hva jeg kan komme på av lavkarbovennlige drinker!
Gratulerer med dagen, og have fun!

Og husk at noen av oss blir latterlig billige i drift på lavkarbo *vifter med pekefingeren*!

Kos deg!

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere.