Vis enkelt innlegg
Gammel 31-10-09, 03:30   #30
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hvilken effekt har du hatt av lavkarbo kombinert med metformin?

Tusen takk for utførlig svar, og ikke minst for tips om billigere alternativ! De på apoteket her på Løkka har alltid vært flinke med å tilby de billgere alternativene tidligere, men jeg skal virkelig huske på det, for det er jo mange penger det er snakk om for en fattig stakkar som meg!
Nei, jeg er ikke bekymret for kostholdet, det har jeg etthundre prosent på stell , og som legen også sa, ut fra hvordan hun skjønte at kostholdet mitt var, så måtte jeg være veldig obs på å få i meg nok mat når jeg begynner på reductil.

Ja, jeg kan også melde om at bivirkningene er slått inn! I dag mens jeg venta på trikken trodde jeg seriøst jeg skulle spy, men klarte å ri det av, kvalmen kom tilbake da jeg var hjemme igjen, men heldigvis var jeg ikke kvalm på den måten at jeg ikke orka mat. Så det ble faktisk en del bedre når jeg spiste, enn om jeg ikke var mer sulten enn jeg vanligvis er før et måltid.
Og jeg er aldri kvalm ellers. Litt sånn uggen i magen er jeg også. Men igjen, det skal jo bety at jeg trenger metforminen. Har forstått det sånn at de som ikke har det minste bivirkninger er de som trenger det minst.
Min insulinresistens ligger godt over det de legene som har peiling på den slags går ut fra. Over ni hundre i c-peptid og et langtidsblodsukker på opp til 7,8 så står jeg omtrent og banker på diabetesdøra, så det var på høy tid å gjøre noe!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat