Vis enkelt innlegg
Gammel 18-09-08, 18:51   #16
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Om Cloetta sjokolade uten tilsatt sukker ...

Ja, vi er alle forskjellige! Men jeg har alltid likt de mørke mørke, litt bitre sjokoladene gjerne litt bedre enn melkesjokolade! Så det er litt det. Jeg tror uansett at sukkerfritt sin har aaaalt for mye malitol, jeg klarer som regel ikke å smake forskjell på søtstoff og vanlig sukker, faktisk, men når det kommer til Sukkerfritt-sjokoladen, så kjenner jeg virkelig maltitolsmaken! Sambo som er sjokoman syntes den smakte papp. Han har smakt papp, altså jeg måtte jo spørre
Håper du får sjansen til å smake en av Cavalier-sjokoladene, for de er virkelig gode! Har kun funnet én sukkerfri sjokolade som kan matche, og den kjøpte jeg i Sverige, og husker ikke hva heter

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat