Tråd: Barn på LCHF
Vis enkelt innlegg
Gammel 04-03-11, 11:39   #39
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Barn på LCHF

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

Nå har diskusjoner omkring barn og kosthold en tendens til å bli ganske opphetede her på forumet, og det er kanskje ikke så rart.

Men, når man diskuterer slik som du gjør her blir det unødvendig dumt. Det er jo absolutt ingen som noensinne har sidestilt kostholdet du velger til din datter med å servere henne tobakk og alkohol. Hvilke briller bruker du når du leser innleggene?

I ett innlegg ble det tatt tak i begrepet "alt med måte", for å vise hvor dumt det kunne bli hvis man tok dette begrepet bokstavelig. Det var faktisk alt. Du klarer å lage en hel hønsefarm av en fjær.


-

Mulig jeg diskuterer på en dum måte, men jeg synes det er rimelig latterlig å trekke inn snus og tobakk og alkohol i en tråd som handler om barns kosthold. Da hisser jeg meg opp.

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat