Vis enkelt innlegg
Gammel 31-03-08, 00:38   #13
blåbær
Seniormedlem
 
blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Alder: 41
Innlegg: 2.213
blåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt likt

Sv: Rømmegrøt, Lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Stupedama, her.

Hoho! Det var en interessant opplevelse ihvertfall! Plukket rømmegummien opp med hendene og kastet den i søpla. Hva bruker folk det fiberhusket til? Lavkarbo-Mallorcablanding?

Skal vel klare å skaffe JBK. Er ofte i Oslo, får man kjøpt det på helsekosten på Grønland tror du? Eller et annet sted? Utrolig glad for at det er noe annet i sikte.

(Ellers skjønner jeg ikke helt åssen jeg skal følge med på trådene, om noen har svart osv. Endte med åsøke etter denne tråden for å sjekke. Det er litt tungvint. Nuvehl! Jeg lærer sikkert.)

Jeg syns fiberhusk er greit å bruke sammen med jbk. Bruker det i bakst (baker ikke så mye) og pannekaker. Er bare forsiktig med mengde i forhold til væske.

Ellers kan du gå inn på kontrollpanel. Det ligger ganske langt oppe på siden, i en blå linje der, hvis du skjønner. Der ligger trådene du har svart i.

__________________


blåbær er avlogget   Min kostholdsfilosofi: God mat! Svar med sitat