Vis enkelt innlegg
Gammel 06-06-13, 16:02   #2
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Ups... Demotivert og stressende perioder = + på vekta?

Finn noe du liker - noe som er passe "lite" til at du ikke blir syk av det. Kanskje er fasen din nå at du skal bygge et forsiktig grunnlag i stedet for å sette alt inn på hardtrening. Hva med gåturer? Jeg har nettopp startet med geocaching og finner at jeg glemmer tiden helt til jeg blir sliten når jeg leter etter neste cache... og at jeg gjerne kan sykle for å komme meg til rett område (men at jeg hater å sykle "for trimmen sin del")...Og det er gratis. Eller kanskje yoga er det du trenger for å komme igang? en gang i verden jogget jeg annenhver dag og tok styrkeøvelser på gulv (ca 15 minutter) annenhver dag. Det fungerte, men er ikke noe jeg klarer å gjennomføre nå - fordi jeg har mistet den motivasjonen.

En ting er iallfall sikkert - du må klare å begynne å endre på noe av problem områdene
- mat
- nedstressing
- bevegelse (Husk at en bare et kvarter-halvtime daglig er nok til å gjøre forskjell)
... ellers blir det verre. Samtidig er det som regel altfor hardt og uoverkommelig å ta alt på en gang.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat