Tråd: Tredemølle
Vis enkelt innlegg
Gammel 27-11-14, 22:07   #1
Hannehk
Seniormedlem
 
Hannehk sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Nord Rogaland
Alder: 43
Innlegg: 2.193
Hannehk er virkelig snillHannehk er virkelig snillHannehk er virkelig snillHannehk er virkelig snill

Tredemølle

Hei på dere,

Har tidligere slanket meg 30 kg på lavkarbo kosthold, men siden jeg ikke har vært særlig flink det siste halve året så har det sneket seg på 10 kg som jeg svært gjerne skulle ha gjort noe med. Jeg trives ikke med kroppen min slik den er nå og vil for all del unngå å gå tilbake til gammel vekt igjen. Jeg må vel kanskje si at jeg i utgangspunktet ALDRI har likt trening av noe slag og gikk ned alle mine kilo ved å spise lavkarbo (hadde litt hjelp med de siste 10 da jeg skilte meg, men ellers har alt vært kosthold)

Det som er saken er at jeg har blitt hekta på tredemølla og selv om jeg ikke har kommet særlig langt i denne treningen er jeg stolt av at jeg nå klarer å jogge sammenhengende 30 min på mølla. Har som mål og jogge en hel time, og håper å få til det i løpet av de neste 3 mnd. Jeg trener annenhver dag eller hver tredje dag, hater det fortsatt, men synes det er veldig digg etterpå. Jeg skjønner at det er intervaller som er tingen for de fleste her, men jeg er dårlig på det for å si det mildt og den treningsformen passer meg ikke, vil jeg fortsatt ha effekt av treningen når jeg jogger 30 min på lav hastighet? Tiden skal jo økes, men lurer fortsatt på effekten av dette.

Så har jeg også den utfordringen at jeg ikke får til kostholdet når jeg trener. Har ikke kontroll og lurer på spiser dere som trener mye flere måltider i løpet av dagen? Hvordan er fettinntaket deres og spiser dere mer fett før treningen? etter trening?

Håper noen har noen tips slik at jeg kan begynne å gå ned noen kilo snart. Har stått stille litt for lenge og det hele begynner å bli litt demotiverende. Jeg vil jo ikke gi opp liksom

__________________



Velkommen til min blogg: Rabalderblog
Hannehk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf! Svar med sitat