Tråd: Tredemølle
Vis enkelt innlegg
Gammel 28-11-14, 20:34   #4
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Tredemølle

Jeg har aldri likt å jogge eller trene, men de siste årene har dette endret seg og nå elsker jeg mine små joggeturer! Jogger verken langt eller fort og bytter på å gå og jogge og er gjerne ute 1 times tid. Merker at formen er ganske god og det kjennes deilig og jeg vet at selv om det ikke gir særlig utslag på vekta så er kroppen min overlykkelig over joggeturene. Det er virkelig en investering i helsa mi!

Men intervaller er ikke noe for meg, Lille Gubben og jeg drev med intervaller i fjor høst. Han ble i bedre og bedre form og syntes det var en topp treningsform. Jeg hatet hver eneste økt og syntes ikke jeg hadde noe som helst igjen for slitet i form av bedre kondis og bedre form. Slett ikke. Jeg er mer bygget for lengre, roligere turer jeg.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat