Vis enkelt innlegg
Gammel 20-07-11, 21:35   #6
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Noen som kan hjelpe med blodprøvesvar?

Vel - jeg synes det der høres ut som en komplisert stoffskiftetilstand. Når du får tilbake thr-prøven din bør du be om henvisning til endokrinolog (ikke at jeg tror det vil hjelpe - ryktene tilsier at det er LANGT mellom endokrinologer med GOD kunnskap på stoffskifte i Norge). Du kan også forsøke en time på Heggeli (forvent LANG ventetid, ta med alle prøver). Vanker du på sonjas vet du / finner du ut hvilken.

Om ikke du kommer fram til hjelp da vil jeg anbefale deg å skrape sammen til en konsultasjon i Belgia - hos dr. Herthoge: http://www.hertoghe.eu/

Og i mellomtiden bør du bestille bøker om emnet fra Amazon og lese deg opp... Dessverre kan du ikke forvente noe annet enn halvbra/halvdårlig behandling uten å kunne sykdommen selv om man ikke har en ukomplisert variant som kan behandles med levaxin til pasientens tilfredshet.

Beklager at jeg ikke har bedre nyheter å komme med.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat