Tråd: tran
Vis enkelt innlegg
Gammel 04-11-05, 16:09   #7
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: tran

Opprinnelig lagt inn av guro

Men eræringsfysiologen min sier at møllers er greit likevel, fordi den er renset. Og det er en ernæringfysiolog jeg stoler på .

Ja den er det.
MEN de bruker ganske høy varme for å rense den, og ved rensingen fjernes de naturlige vitaminene, slik at alle vitaminene som er i tranen er kjemiske.
Jeg hadde et intervju med en representant fra Møllers for 3 år siden, jeg sendte nemlig en mail til dem og spurte om akkurat dette, og da sendte de likegodt en representant fra Oslo til Stavanger for å snakke med lille meg.

Hun var forresten litt avvikende og kunne ikke svare meg på spørsmålet om tranen tok skade av oppvarmingen, der virket hun nesten litt brydd!

Jeg holder meg helst unna. Holder meg unna kjemiske vitaminer sågodt jeg kan også. Kun rent og naturlig her i gården.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat