Vis enkelt innlegg
Gammel 16-11-10, 20:25   #281
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Opprinnelig lagt inn av kennygirl, her.

Samboeren min trenger også å ta av seg noen kilo, men han sier at han kan ikke leve uten brød... Han liker ikke brød med hele korn eller frø i...
Derfor lurer jeg litt på det brødet som spis-deg-slank selger (det man steiker selv): Er det noen som har prøvd å finmale den blandingen for så å steike brødet?

Hadde håpt at det var mulig å få en blanding som var uten hele frø i og som smakte godt slik at min kjære kan spise det brødet istedet for kneip...

Han bare tror han ikke kan leve uten brød for han er fostra på tørr kneip og brunost sånn som alle vi andre.

Uansett. Hva med å bake selv da? Karins beste brød f.eks? Eneste lavkarbobrødet som går an å spise :P

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat