Vis enkelt innlegg
Gammel 09-02-10, 14:33   #4
Muff-muff
Medlem
 
Muff-muff sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: England
Alder: 41
Innlegg: 229
Muff-muff har en fantastisk aura rundt segMuff-muff har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Gravid, klarer ikke følge lavkarbo!!!!

Jeg forstår frykten, men motivasjonen i forhold til hva som er best for babyen vil hjelpe deg om noen uker Akkurat nå er det beste for både deg og barnet at du får i deg masse væske og den maten du orker.

Kostholdet mitt er lagt opp i forhold til Fedons prinsipper. Jeg ligger på mellom 60-100 karbohydrater om dagen. Spiser en god del knekkebrød, masse ost, litt yoghurt, litt melk gjennom te, maks to frukter om dagen og tonnevis med grønnsaker. Åh ja, og egg! Masse egg Jeg er ikke redd for fett heller, men spiser ikke enorme mengder eller forsøker å legge til ekstra der det ikke er nødvendig.

Så langt har jeg lagt på meg 4-5 kilo. Dette er mitt andre svangerskap. I det første la jeg på meg 18 kilo innen slutten, men gikk ned mye av det rundt fødselen, så jeg satser på noe under det denne gangen. Jeg er allerede er overvektig. Men jeg prøver å holde fokus på hva som er sunt for meg og barnet nå og framover når jeg skal amme

Muff-muff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat