Vis enkelt innlegg
Gammel 19-07-07, 13:08   #8
Lemen
Seniormedlem
 
Lemen sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 44
Innlegg: 2.788
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: Newbie

Opprinnelig lagt inn av vintage, her.

Jeg har iallfall full kontroll på diabetesen med alt det innebærer, jeg har blitt brukt som foredragsholder på idrettshøyskolen, jeg er flere ganger Norgesmester, verdensmester og vunnet utallige konkurranser i utholdenhetsidrett. Neppe enkellt å få til dersom jeg ikke hadde skjønt noen ting. Jeg kan love deg en ting, og det er at jeg vet av praksis hvordan karbo/fett og proetin innvirker på kroppen bedre enn de aller fleste. Dette av den grunn at jeg har målt blodsukkeret sikkert 30 000 ganger ifm med matinntak og trening.

Hjelper ikke å være verdensmester når du ikke vet forskjell på ketose og ketoacidose. Dessuten så er det noe helt annet å være topptrent, for kroppen din og ditt blodsukker vil reagere annerledes hos en som er overvektig og insulinresistent.

__________________




Sist redigert av Lemen : 19-07-07 kl 13:33. Årsak: skrivefeil
Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat