Vis enkelt innlegg
Gammel 31-08-09, 16:00   #11
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: 30+ kg -en liten gruppe? sin skravletråd

Opprinnelig lagt inn av Minni1, her.

Hei hei. Vi er syke hele gjengen. Har ikke fått handlet på en stund og merker nå at det begynner å blir ganske så slunket i kjøleskapet som er lettvint å spise når en ikke orker å lage mat. Fant en pose hasselnøtt kjerne i skapet på lørdag og går å småknasker litt på dem. Det har også blitt frokosten min i dag. Ikke den opptimale kosten, men jeg har ivertfall klart å holde meg unna brød og slike ting. ( har spist litt egg og salat og slikt i tilegg)
pr 100gr så er det 6 kh. Hele pose er på 250 gr. og på to dager har jeg spist halvparten. det er jo ikke så gæærnt det tror jeg.

Har lest at nøtter kan være en partystopper, men akurat nå er jeg mest opptatt av å ikke skeie ut med mye kh bare fordi jeg er syk.

Er du sjuk, så er du sjuk God bedring!

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat