Vis enkelt innlegg
Gammel 11-06-14, 09:44   #32
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Mulig å finne driven igjen?

Jeg overlevde!
Jeg vet ikke hva jeg egentlig trodde ville skje. At de kastet meg ut når jeg ikke hadde gått ned mer? Det er nok autoritetsangsten min som slår inn en smule....
Men, hun var strålende fornøyd hun. Blodprøvene var, etter hennes eget utsagn "dramatisk forbedrede!". Insulinnivået var over halvert, og hun hadde aldri sett så rask nedgang. Det gikk nemlig nesten ikke ned i det hele tatt fra 1. til 2. måling. Og kroppen min klarer visst ikke to ting samtidig, både nedgang og bedre verdier. (Vi ble enige om at det var det forhøyede testosteronnivået sin feil ) Men, jeg kan egentlig ikke klage. Nedgang på 3 kg på en mnd hvor 2,7 var rent fett i følge tanitavekta.

Ja, også skal jeg opp på fase 3. Det sammen med blodprøveverdiene gjør det litt mer levelig å holde ut

__________________
Persistance pays!

Sist redigert av Carisma : 12-06-14 kl 10:23.
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat