Vis enkelt innlegg
Gammel 02-03-10, 19:40   #38
Elizabethcita
Seniormedlem
 
Elizabethcita sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Nordmøre
Alder: 44
Innlegg: 501
Elizabethcita har en fantastisk aura rundt segElizabethcita har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Lavkaloridiett

Opprinnelig lagt inn av katrikvinn, her.

Unnskyld da for at jeg ikke falt for dette opplegget ut fra den infoen jeg har fått her, det var virkelig frekt av meg å prøve å undersøke litt

Det er bare fødselsoverskudd jeg skal ha vekk, nomalt sett trenger jeg ikke passe meg for det som passer meg å spise.
Og lavkarbo er jo absolutt ikke noe for kortsiktige mål eller for min situasjon, men det var visst for vanskelig å få med seg det selv om jeg har sagt det et par ganger allerede

Lavkarbo er OGSÅ for kortsiktige mål og situasjoner som din. Du gjør selvfølgelig akkurat hva du vil, men du må nesten regne med reaksjoner når du for det første viser tydelig at du ikke vet hva lavkarbo er, og for det andre antyder en litt nedlatende holdning til "oss andre som trenger å være her, for vi har ikke kontroll". Mulig det siste er ubevisst, men det er iallefall noe jeg leser ut av innleggene dine. IKKE at jeg føler meg truffet sånn sett, men jeg synes likevel en sånn holdning er fryktelig trist.

__________________


Elizabethcita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: I samarbeid med lege Svar med sitat