Vis enkelt innlegg
Gammel 26-06-12, 15:13   #2
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Muskelsmerter etter fall,noe som har opplevd det?

Jeg hadde et fall da jeg var gravid med snuppa!
Landet på bakhodet og fikk dype kutt etter hårspennen, men det verste var smertene, særlig på forsiden av halsen der alle ligamenter hadde blitt dratt og kastet på!
Etterhvert kom smertene nedover i ryggen, utover i skuldrene og helt ned i fingertuppene.
Men jeg fikk ikke gå til verken fysio eller kiropraktor, ei heller fikk jeg ta mye smertestillende da jeg var gravid! De ville jeg skulle være i forsiktig bevegesle, men noe turer til og fra fysio/kiro fikk jeg ikke lov til! Ikke en gang for å behandle bekkenløsningen jeg var på vei til fysio for da jeg falt!
Tok vel 3-4 måneder, tror jeg, før det ga seg!
Hadde et fall i trappenher hjemme senere. Da fik jeg heftige blodansamlinger i stumpen og det tok ca 6 måneder før jeg kunne sitte og gå normalt!

Moralen er, du blir bra, men må nok bare finne deg i at ting tar tid!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat