Tråd: Eser ut!!
Vis enkelt innlegg
Gammel 27-03-17, 19:33   #12
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Eser ut!!

Opprinnelig lagt inn av Lilleulv01, her.

Nå har jeg veid meg, jeg har lagt på meg 1 kg. Jeg begriper det ikke helt... jeg spiser mindre og sunnere enn før, og er mer aktiv. Trener 1-2 ganger i uka til og med...

Du er helt sikker på at du ikke spiser flere kalorier enn tidligere? Hva spiser du i løpet av en vanlig dag - det er vanskelig å si noe når vi ikke aner hva du spiser. Og siden du er normalvektig kan du ikke forvente å rase ned i vekt, kanskje mener kroppen din at idealvekten din er noe høyere enn du har vært også. Lavkarbo er ikke en slankekur, det er vektregulerende slik at om man er normalvektig eller undervektig så kan man legge på seg faktisk.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat