Vis enkelt innlegg
Gammel 20-11-04, 00:21   #7
smosje
Seniormedlem
 
smosje sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Oslo
Alder: 43
Innlegg: 1.334
smosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisk

Forresten, hehe. Som aline har helt rett i - kunstig søtningsstoff kan ha lakserende effekt hvis de blir inntatt i for store doser


Jeg bruker minst mulig sukker, hvis jeg ikke må så dropper jeg det - i kaffen etc. Foretrekker fruktose fordi det ikke er fremstilt kjemisk, samtidig som jeg drikker pepsi max med god samvittighet
Jeg har nå et glass Euroshopper søtstoff stående i skapet, men det blir ikke flittig brukt egentlig... Det inneholder 97% maltodextrine og 3% aspartam, har 388 kcal og 94 gram karbohydrater pr 100 gram. Så da kan jeg likesågodt la det stå litt til, tror jeg...

smosje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Økologisk, naturlig, supermat Svar med sitat