Tråd: Melk
Vis enkelt innlegg
Gammel 12-06-04, 14:58   #14
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Enig med deg om at det vil være vanskelig - ja for ikke å si umulig - å finne dokumentasjon "mot" melk, HP!

Selv tenker jeg mer som så - at det er da ikke så viktig for meg å ha dokumentasjon på alt jeg gjør eller tenker å gjøre. Prøver heller å bruke sunn fornuft og prøver og feiler. Det er vel det vi gjør de fleste av oss - i hvert fall her inne, er det ikke? Det er selvfølgelig forskjell på hvor alvorlige ting man skal prøve og feile med - men jeg klarer ikke helt å se at det vil skje en katastrofe hvis noen kutter ut melk.

Min erfaring innen "alternativ medisin" både i studier og arbeidsliv, er at matintoleranser ofte bunner i problemer med å fordøye ku-melk og at mange problemer løses hvis man fjerner dette helt fra kostholdet. En annen spennende ting er at pasienter med såkalt kronisk bihulebetennelse ofte blir helt symptomfrie bare ved å kutte ut ku-melka. Med såpass smertefulle plager syns jeg jo det er verdt å prøve - dokumentasjon eller ikke?

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat