Vis enkelt innlegg
Gammel 28-12-12, 17:05   #13
index
Seniormedlem
 
index sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.195
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: Kan jeg gå på ketolysekuren?

Hvorfor prinsipielt mot Cocosa? På grunn av pris? Jeg bruker Cocosa siden jeg da vet hva jeg får, mye rart av fett på markedet. Men du kan like godt bruke vanlig smør da, helt OK, det.

Jeg ville heller ha valgt en mer moderat lavkarbo i stedet for ketolyse i ditt tilfelle, men jeg er sikkert farget av å ha fulgt noe ala Hexebergs opplegg i halvannet år selv. Men det virker, så da er det vel OK? Kiloene renner av, formen blir stadig bedre og dette litt udefinerbare suget er så godt som borte. Selv om man ikke kan spise direkte ubegrenset på lavkarbo heller, er min erfaring at man uansett spiser mindre enn før siden et slikt kosthold metter bedre og at det på grunn av et stabilt blodsukker tar lengre tid før man føler seg sulten igjen. Så man spiser mindre, ikke fordi man må men fordi man er mett! Helt OK det vel?

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat