Vis enkelt innlegg
Gammel 30-05-17, 20:33   #3
ekenna
Seniormedlem
 
ekenna sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 1.106
ekenna har en fantastisk aura rundt segekenna har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Ny på lavkarbo, litt forvirra

Det er veldig mange varianter av lavkarbo egentlig. Når du snakker om lavkarbo med fire nivåer, kan det være du har lest om atkins kanskje? Hvor man har Induksjonen, Vedvarende vekttap, pre-vedlikehold og vedlikehold. South beach har vel 3 faser(et kosthold jeg dessverre ikke kan noe særlig om). Ellers har man mange andre veier å gå innenfor lavkarbo. Man må bare finne sin vei å gå, som passer best til vår kropp og våre preferanser. Hvor mye karbohydrater du ønsker å inkludere i din dag er det bare du som kan bestemme. Noen tåler en god del karbohydrater, andre tåler mindre. Skal man gå ned i vekt er den balansen viktig å finne ut av. Er det av medisinske årsaker man velger å spise lavkarbo, er det best å rådføre seg med lege. Er det for å stabilisere blodsukkeret, antar jeg at man kan velge blant ganske mange kostholdsfilosofier innenfor lavkarbo. Kan jeg spør hvorfor du velger å gå over til et lavkarbokosthold?

__________________
Oppstart: 22. mai 2020 - Startvekt: 125,5 kg - Resultat: -5,6 kg Vekt nå: 119,9 kg
ekenna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat