Vis enkelt innlegg
Gammel 16-04-11, 22:36   #7
littleme
Medlem
 
littleme sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Trøndelag
Alder: 34
Innlegg: 373
littleme har en fantastisk aura rundt seglittleme har en fantastisk aura rundt seg

Sv: The Dukan Diet

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Jeg synes du har hatt en kjempefin nedgang - ikke for raskt - men et fornuftig tempo. Jeg går ikke ned lengre - så jeg misunner OG unner deg vektnedgangen!

Bruk fornuften tenker jeg - tenk litt lengre enn bare til sommeren også hvis du gjør endringer. Det er jo også ofte slik at om man begynner flere ganger på lavkarbo så mener noen at det går saktere for hver gang

Nei, ikke sant! Det har jo gått overraskende greit da. Det er det jeg tenker på. At jeg ikke har vært VELDIG strict på lavkarbo ennå, men jeg går ned, så da må jeg gjøre noe riktig. Og så fort det stopper opp så vet jeg hva det er jeg må slutte med. Jeg føler ikke at jeg er på en diett da, jeg bare unngår noen få ting. Det er det som er så godt med å være på lavkarbo!

Likevel kjenner jeg at jeg gruver meg litt til sommeren(så nemmlig masse grillbilder på facebook), for er det noe jeg absolutt elsker, så er det potetsalt. Æsj, det blir hardt! Men det får vi ta da!

__________________



littleme er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt forskjellig Svar med sitat