Vis enkelt innlegg
Gammel 10-02-08, 16:39   #8
Lindabtn
Seniormedlem
 
Lindabtn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 38
Innlegg: 1.595
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Sv: Trenger hjelp til start på Fedon

Opprinnelig lagt inn av Fedonisten, her.

Ikke vær redd for å spørre - det er den beste måten å lære noe nytt på. Så sant man får svar da.....

Du kan spise middagspølse. Hva som er best av de to typene du velger er jeg ikke sikker på. Jeg vet at kylling/kalkun-pølsene ikke kom så veldig godt ut i en test som ble publisert i 'Mat og helse' for et par år siden (?) pga. mye tilsetningsstoffer. Middagspølse er en proteinkilde (om enn ikke en veldig god - siden det er et blandingsprodukt), og vil derfor ikke regnes som C-måltid.

Karbonadedeig er en proteinkilde (veldig god) og er 'A' på tallerkenen. Ikke C.

Du kan forsåvidt kombinere så mange C-produkter du vil i et måltid, det er mengden det kommer an på. Og som hovedregel skal du kun spise C-produkter i ett av dagens måltider...

Var det forståelig? Ser meg blind på egne skriverier til tider... Spør mer hvis du lurer!

veldig forståelig

__________________
Mamma til verdens hærligste William

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat