Vis enkelt innlegg
Gammel 03-05-05, 12:25   #13
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Jeg er vel den mest flittige søkepersonen som finnes hehe. Jeg bruker søkefunksjonen hele tiden, på alle fora jeg er på. Søker etter oppskrifter, slankegreier, musikk osv. ALT.
Det er jo så genialt, for man kan jo bare skrive inn et ord, så får man opp drøssevis av innlegg. Dersom jeg søker etter en tråd jeg ikke husker navnet på feks, prøver jeg å huske om det ble skrevet ned noe "sjeldent" i diskusjonen, feks et navn eller et uvanlig ord, så søker jeg på DET.

Jeg er på et amerikansk GTA-forum, har vært medlem der i 3 år nå. Det som irriterer meg GRENSELØST der er at det ikke finnes søkefunksjon!!! Forumet ser ut som et VBulletin-forum men mangler både søkefunksjon og "new messages", og man kan ikke ha avaterer.

Anyway, det som irriterer mest, er at man ikke kan søke! Jeg lurer jo på tusen ting og kan heller ikke alltid spørre om det, for moderatorene blir dritsure om man spør om ting som er blitt sagt i tidligere diskusjoner!! Så jeg må lete gjennom en million sider og diskusjoner for å finne det jeg trenger å vite. SYKT!!

Heia søkefunksjon!!

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat