Vis enkelt innlegg
Gammel 10-11-09, 19:10   #10
Slatan
Nytt Medlem
 
Medlem siden: May 2008
Innlegg: 1
Slatan er på en erverdig vei

Sv: Eksempler på hva dere andre spiser i løpet av en dag er ønskelig

Jeg spiser hvor mye jeg vil når jeg vil så lenge det ikke inneholder noe særlige karber

Spiser ikke frokost i ukene, til lunsj i 12 tiden spiser jeg f.eks rekeslat, egg, ost, skinke, makrell i tomat, karbonader, tomatsuppe, majones osv osv. Stapper i meg til jeg blir kvalm av og til.

Til middag i 7 tia om kvelden spider jeg vanlig middagsmat som, kotelletter, kylling, fisk, kjøttdeig (med taco tilbehør), biff, fete sauser og av og til litt grønnsaker.
Tingen er at så lenge du ikke spiser karbo mat som brød, ris, pasta, poteter kan du spise hvor mye du vil når du vil og ikke trenger du trene i det hele tatt

Jeg gikk på 5 månder ned ifra 97 kg til 82 kg for 2 år siden på denne måten, i helgene drakk jeg også masse alkohol som ikke gjør noe så lenge du ikke spiser på samme tid du drikker.
F.eks skal du på fest på en lørdag så spis en stor fettrik middag i 4-5 tiden, for så å gå på fest i 8 tiden å drikke alkohol. Da spiser en gjærne ikke før i lunsj tider igjen på søndagen og da er alkoholen ute av kroppen og du legger ikke på deg

Nå har jeg spist vanlig mat igjen i 1 1/2 år og er tilbake på 93.3 kg men startet opp igjen med "min" kur sist mandag. Vekt i dag etter en uke, 92.3 kg

Slatan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egen komp Svar med sitat