Vis enkelt innlegg
Gammel 03-04-06, 12:14   #3
Kristian
Seniormedlem
 
Kristian sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 57
Innlegg: 1.443
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

Sv: Lavkarbo som ikke virker. Trenger ekspertenes hjelp!

Du skriver ikke hvor mye du spiser så det kan jo like godt være at du spiser for mye som at du spiser for lite. Jeg merker at når jeg spiser sjeldnere så har jeg vanskeligere for å gå ned i vekt enn når jeg spiser hver tredje time. Spiser jeg for sjeldent så spiser jeg ofte for mye.
I tillegg merker jeg at det hjelper å kutte ut småspisingen etter kveldsmaten. Blir du fysen så er det bedre å finne seg noe annet å gjøre.

Jeg mener altså at du bør spise hver tredje time, med omtrent like mye mat hver gang og ingenting mellom måltidene eller etter kveldsmat.

En skje olje rett før mat hjelper på fettforbrenningen

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat