Vis enkelt innlegg
Gammel 29-03-11, 12:57   #12
christine76
Medlem
 
christine76 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Bergen
Alder: 48
Innlegg: 426
christine76 har en fantastisk aura rundt segchristine76 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Plastisk kirurgi

Jeg tok brystreduksjon i høst, og har ikke angret på det et sekund. For første gang i mitt voksne liv sliter jeg ikke med smerter i rygg/nakke/skuldre. En kjekk bivirkning er jo også at jeg har fine pupper som er der på kroppen som pupper er ment til å være og at jeg slipper å kjøpe kjempedyre BHer på spesialbutikker lenger.

Jeg har jo gått ned ca 40 kg i fjor, og det vises på magen. Men jeg har ikke mye heng, og ingen plager med sopp osv. Det er et rent kosmetisk problem med det lille henget som er, og med all den overflødige huden som ikke synes noe særlig når jeg står, men er veldig tydelig når jeg sitter, eller enda værre bøyer meg frem. Jeg har veldig lyst til å operere vekk den huden, for den plager meg en god del. Men jeg kan dessverre på ingen måte rettferdiggjøre å bruke så mye penger på noe som jo er rent kosmetisk. Så jeg får vel bare lære å leve med kvapsemagen min og håpe at den blir mindre etter hvert. Hadde jeg hatt mer penger å rutte med eller fått dekket operasjonen så hadde jeg helt sikkert gjort det.

__________________

Har gått ned ca 40 kg og driver og vedlikeholder
christine76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Xtravaganza/generel lavkarbo Svar med sitat