Vis enkelt innlegg
Gammel 13-03-15, 10:33   #25046
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Tvilsomt. Hun er livredd og forsøker stadig å gå ned, men ender opp et hakk lenger opp hver gang fordi hun søker sikrere steder. Hadde jeg ikke vært hjemme alene med en treåring kunne jeg forsøkt å komme meg opp der, men sambo ble lynforbanna da jeg nevnte det.
Uansett kommer hun sikkert til å fryse ihjel i natt siden hun fortsatt har mye kattungepels og ikke noe vinterpels, så da løser jo problemet seg på en måte selv.

Jeg håper, for katten sin del, at dette er en grov spøk. Om du ikke en gang kan ta en kort tur ut for å jage katta ut av treet, eventuelt ringe en nabo om du tror at det er katastrofe å å forlate huset etter leggetid for en tur ut i hagen, eller i det minste vurdere å ringe brannvesenet for å høre om de kan hjelpe deg på noe vis, og faktisk i ytterste konsekvens vurderer å la katta di fryse i hjel til fordel for egen stolthet (jf. din idé om at å ringe brannvesenet er misbruk av deres tid), så er du ikke egnet til å ha dyr. Om dette ikke bare er en grov spøk, håper jeg noen melder deg.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥