Vis enkelt innlegg
Gammel 18-07-14, 09:52   #19
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Hudproblem: Hva er dette?

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Og noen ganger bare dukker de opp. Jeg har en som kommer med ujevne mellomrom på kinnbenet (ujevne vil si alt mellom noen mnd til år i mellom), og jeg vet ingen andre i familien som har det, jeg bruker ingen hudpleieprodukter (utover tynt lag mineralfoundation, vasker kun med vann) og glemmer å peele. Egentlig er det jo bare en kvise som har tørket inn/kapslet seg inn.

Det er forskjell på bare en og å ha hele ansiktet fullt da. Har man bare noen veldig få som dukker opp med ujevne mellomrom er det jo ikke akkurat nødvendig å se nærmere på hudbehandlingen sin. Har man hele trynet fullt, som meg, vil det være nærliggende å tro at huden ikke får den behandlingen den bør få.

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat