Vis enkelt innlegg
Gammel 27-05-15, 15:50   #14
Ziltoidia
Seniormedlem
 
Ziltoidia sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: London
Alder: 34
Innlegg: 1.080
Ziltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt av

Sv: Avholden fra alkohol

Jeg har aldri drukket alkohol, rett og slett fordi jeg bestemte meg for det da jeg var et stabeist av en unge. Har ikke snublet over noen god grunn til å ombestemme meg siden. I staselige stunder holder jeg champagneglasset, skåler, og setter det fra meg.

Har jeg det mindre gøy på fest? Tja, det skyldes nok mer at jeg ikke er et fest-menneske i utgangspunktet. Det har neppe mye med alkohol å gjøre. Liker ikke musikken, dansing og foretrekker å høre hva folk sier. Jeg drar støtt og stadig på pub, og hygger meg vel så mye som de som har i seg både den ene og andre halvliteren.

Har jeg opplevd drikkepress? Ja, både direkte og indirekte. Men for det meste opplever jeg at folk respekterer det og til og med synes det er noe beundringsverdig... til de oppdager at jeg er en skikkelig særing da.

__________________

Min kokebok // Ravelry // Min journal // Strikkeblogg
Ziltoidia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 2010-12 ketogent, siden mer liberal med frukt, belgfrukter og mer grønnsaker Svar med sitat