Vis enkelt innlegg
Gammel 10-02-08, 22:18   #6
Tuppen
Seniormedlem
 
Tuppen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: ut i bygda utenfor ålesund
Alder: 40
Innlegg: 5.910
Tuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan holde fokus?

jeg har alltid vært avhengig av brød o.l men etter jeg startet her så har jeg ikke hatt trang til det.. har spist brød i noen tilfeller og da fikk magen min gjennomgå.. så lar det heller være pizza og sånt savner jeg ikke siden her inne finner du så mange gode oppskrifter- når ejg har besøk så lager jeg noe som jeg finner her inne... og det er suksess hver gang... trenger ikke å si at dette er lavkarbo mat en gang- jeg tenker ikke lenger på hva som er lavkarbo eller ikke... jeg tenker på hva magen min tåler og ikke tåler

det er ikke så vanskelig som det kan virke i starten... husker at jeg var fortvila i starten- kunne ikke forstå hvordan ejg skulle klare å leve med dette... men... etter ett par uker så var det en vane....

__________________
Tuppen er klar for 2008


- "målet er å være slank og fin til bryllupet sommeren 2009 "
Min Journal
Tuppen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo inntil videre Svar med sitat