Vis enkelt innlegg
Gammel 16-04-09, 13:13   #4
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Ikke nok fett? Kan noen se?

Arvid, jeg skjønte ikke helt hva du mente

Men sånn ellers vet jeg at jeg ikke går ned om jeg ikke får nok fett, av tidligere erfaring vet jeg dette. Men jeg vet bare ikke hvor mye. Og kalorier teller jeg IKKE. Og legen gidder jeg ikke engang å konfrontere dette med lavkarbo, for det har han ikke noe med, han bare skriver ut resept på prevensjon til meg han Han har forresten aldri nevnt vekta mi heller, og tror ikke på at ME er en sykdom eller at man kan være eloverfølsom.

Jeg spiser så og si bare animalsk fett, fra kjøtt og fjørkre, fløte, smør, creme fraiche og fete oster. Det har jeg gjort hele livet, men da i tillegg spist mel, sukker osv... Så det er det som har feitet meg opp, ikke fettet.

Og ellers, jeg må telle karber, spiser jeg over 25 i døgnet, så stoppe vektnedgangen, det er flott å ikke gå opp i vekt, men stillestand når man består av mere enn 50% fett, det er ikke gøy. I tillegg har jeg en helse som tilsier minst mulig hard trening, kun å gå tur ( og det å være mor til 3 små og passe et hus)

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat