Tråd: trening..
Vis enkelt innlegg
Gammel 10-08-04, 21:45   #10
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Psyclus

prøv det selv.. ikke bare refferer til papirer og avsnitt fra bøker jeg allerede har lest..

Dette jeg skriver nå har ingenting med fysisk trening å gjøre, men med sosial trening:

Du er jammen ikke lite frekk ! ".....prøv det selv ...." ? Har du hørt om forum etikette ? Vet du i det hele tatt hva det er ? Det er ikke første gangen du uttaler deg til de grader sleivete. Det hadde ikke skadet med litt respekt overfor de andre medlemmene her.

Hvis vi skal skjønne hva du mener kan det kanskje også være en ide å se litt på formuleringene dine ? Det kan muligens hende at du ikke er så klar og tydelig som du selv tror.

Du går langt over grensen for akseptabel oppførsel i dette forumet. Hvis du ønsker å lese og lære bør du absolutt gjøre det. Men hvis du ønsker at folk skal lese og respektere det du skriver er du bare nødt til å gire ned og skjerpe deg kraftig. Slik du driver på nå oppnår du bare at folk mister respekten for deg og det du formidler, blir irriterte og ikke gidder å svare deg til slutt.

Er du høflig og behandler folk med respekt får du det samme tilbake.

Hvis du ser under navnet mitt så står det MODERATOR. Det er ikke bare en heftig tittel, det betyr at du skal høre på det jeg sier, tenke over det og legge om stilen om du har tenkt å fortsette her inne. Og OM du skal fortsette her inne er ikke ditt valg, det er MITT.

Var det klart og tydelig nok ?

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat