Tråd: trening..
Vis enkelt innlegg
Gammel 11-08-04, 09:01   #13
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Jeg vil bare kaste litt bensin på bålet her...

Det er nok himmelvid forskjell på den trengingen som bodybuilder Psyclus driver og den som vi andre sterke og sunne bedriver.

Når det gjelder elite ambisjoner og lavkarbo kost så tror jeg at disse henger godt sammen, men det gjenstår ennå endel forskning og eksperimentering før dette går helt optimalt. De første lavkarbo Olympierne er snart i Ilden i Athen...

De første Indianerne som det ble rapportert om fra USA, var lange, løp like raskt som en Bøffel - hele dagen, og de spiste: Fett. De var som villdyr for "Siviliserte" europeere... Sikkert med pondus og bart... (Europeerne altså...)

Psyclus: Hvis du vil ha konstruktive svar på innleggene dine så trenger du å jenke deg litt mange hakk. Om du vil diskutere fitness, bodybuilding og hard trening så anbefaler jeg at du melder deg inn på: www.fitnessprat.no - Du er også hjertelig velkommen til å bidra med artikler her, med referanser til kilder og utfyllende info. Tror du har mye å bidra med jeg... Men gjør deg litt kjent før du bidrar med velmenede råd.

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat