Vis enkelt innlegg
Gammel 26-10-04, 14:48   #1
nalana
Seniormedlem
 
nalana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
Innlegg: 1.919
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

For mye smoothie?

Jeg sliter med å komme i gang igjen etter deppeperiode og sprekk.

Har kommet på noe jeg har lyst til å prøve, og det er å innta enda en smoothie hver dag. Det vil si at jeg spiser 1 shake og 2 smoothie hver dag. Da får jeg i meg 1549 kalorier bare der, + at fordeling av proteiner/karbo ser veldig bra ut.
I tillegg skal jeg da spise bare 1 vanlig optimalt kjøtt eller fiskemåltid med grønnsaker selvsagt. Hvis jeg gidder og er sulten spiser jeg vanlig mat enda en gang, men tror cluet må være at jeg med dette kan slippe å holde på så mye med mat, og hele tiden passe på å spise nok. Synes det er litt vanskelig. Oversikten her er alle smoothiene lagt sammen:

Average Calories
sourcegramscals%total
Total: 1549
Fat:120 1081 70%
Sat:10 91 6%
Poly:5 49 3%
Mono:36 320 21%
Carbs:15 58 4%
Fiber:0 0 0%
Protein:102 410 26%
Alcohol:0 0 0%

Føler at det er litt betenkelig , men på den annen side, hvis jeg i tillegg tar alle microene mine, så blir det jo veldig riktig ernæring.
Vil gjerne ha synspunkter, og helst klarsignal fra noen her inne

Ser til og med ut som jeg kan havne på ca 20 gram karbo om dagen med dette. Kan det da gå for å være induksjon, selv om en del av maten kommer fra proteinpulver?

PS.: Til Musti: Ja, jeg skal huske på å drikke myyye vann til hvis jeg gjør dette. Har i lengre tid spist 2 av disse 3 shakene, så jeg regner med det går greit med magen min

__________________
:sa Nalana
Replace one worry with another, thats the secret of life

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat