Vis enkelt innlegg
Gammel 26-10-04, 14:16   #3
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av nalana

Det vil si at jeg spiser 1 shake og 2 smoothie hver dag.

Vet at du ikke har spurt om kommentar fra meg direkte, men jeg drister meg uansett til å si meg enig med Fedonisten. 1 shake og 2 smoothies + et vanlig måltid til dagen er søren ikke mye mat

Tror ikke at det er så veldig lurt, - ikke minst for magen din sin del - den får lite å jobbe med gjennom dagen - bare det ene kjøtt/grønnsak måltidet du nevner .... VELDIG ensidig. Det høres også litt feil ut for meg når du spiser dette samtidig som du evt. må ta kost tilskudd for å få i deg nok næring... ??

Tror 1 shake (som frokost f.eks.) og 1 smoothie (som kos eller frokost) vil være det optimale. Om du da ikke trener mye og tar en shake/smoothie til i TILLEGG til vanlig mat. Mener du bør ha 2 skikkelige måltider til dagen jeg.... men dette er ren SYNSING altså !!

Kan du ikke tenke deg om litt ?? Bare litt ??

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat