Tråd: Trondheim
Vis enkelt innlegg
Gammel 12-01-12, 01:19   #210
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Trondheim

Opprinnelig lagt inn av villa7, her.

Heisann! Nyttårsforsettet mitt i år er å trene mer, samt gå ned i vekt.
Jeg er en mann i 30årene bosatt i Trondheim, og har hørt så mye snakk om denne lavkarbokuren, om hvor bra det skal være osv.. Så jeg tenkte å høre med dere hvilke resultater dere har oppnådd?

Har i flere år slitt med overvekt, høyt blodtrykk og lavt selvbilde. Ønsker derfor å gjøre noe med dette.. Noen bekjente av meg på jobben pratet varmt om Helseringen sin klinikk i Trondheim som skal være veldig bra, men jeg lurte på om noen av dere også har erfaringer med dem? http://helseringen.no/?page=3412 er siden dems. Ønsker gjerne oppfølging når jeg skal hive meg på denne kuren, for jeg tror ikke jeg klarer dette alene

Takker for alle svar!

Hei Villa7! Vil bare ønske deg velkommen og lykke til!!!

__________________
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo. Svar med sitat