Vis enkelt innlegg
Gammel 13-01-16, 13:34   #25
index
Seniormedlem
 
index sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.198
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: Moderat karboinntak

De fleste av oss klarer uansett ikke å spise ubegrenset med fett. Fett metter skikkelig, så for de aller fleste begrenser fettmengden seg selv over tid.

Jeg for min del begynte å unne meg en bit 70% sjokolade nå og da etter av vektmålet var nådd. Og gjerne litt peanøtter nå og da. Kostholdet er ellers er som det var mens jeg gikk ned. Og I løpet av et par år har 10-12 av de 30 kiloene jeg tok av lurt seg tilbake. Det er mye lettere å lure seg selv enn å lure andre. Så nå er det innstramming I kostholdet igjen, så satser vi på at det retter seg igjen. Ned 1,4kg siste uken, så begrensning av sjokolade til kun I helgen gir resultater. Sukkeravhengighet forsvinner forbausende fort om man bare passer på å holde seg mett!

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat