Vis enkelt innlegg
Gammel 19-01-05, 12:19   #3
smosje
Seniormedlem
 
smosje sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Oslo
Alder: 43
Innlegg: 1.334
smosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisk

Hei, hei!

Fase 1 er alltid litt vanskelig sånn - da det er den strengeste.
Det er ikke så mye sagt om suppe fordi den kan inneholde så mye rart - hvis du ikke lager den selv.
Suppe kan inneholde mye fløte, fett e.l. hvis den er kremet (SB skal ikke ha så mye fett som Atkins, f.eks), og den kan inneholde mye sukker pga div tilsetninger.
Løksuppe er flott, da de har åpnet for ubegrenset mengde løk på SB nå. Den suppen inneholder jo stort sett ikke noe annet enn løk og buljon Er den gratinert er det også flott, men uten brødet selvfølgelig.
Jeg ville holdt meg til klare supper, og unngått de kremete. På fase 1 skal du jo ha minimalt med melkeprodukter, og da ev bare mager yoghurt e.l.
Jeg ville imidlertid gått for en suppe, klar sådan. Grønnsaksuppe må jo også være flott, så fremt det ikke er gulrot/potet eller andre rotfrukter i.

Ellers er jo endel kjøttretter m/ grønnsaker uten ris/poteter et fint valg, så lenge sausen er noenlunde mager.
Du kan bestille taco/enchiladas, og la vær med skjell/lomper.
Egg/bacon til frokost, men frokosten var jo grei, sa du!
Cheeseburger, uten brødet. med salat ved siden av.

God tur!

__________________
- - The most important thing to bear in mind is not to become obsessed with weight or body shape - -
smosje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Økologisk, naturlig, supermat Svar med sitat