Vis enkelt innlegg
Gammel 17-02-10, 18:15   #19
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Restriksjoner på oliven?

Opprinnelig lagt inn av Chunky, her.

Hvilke diuretika går du på, Kitt?
Edit: Her er forresten noen av de klassiske symptomene på hypokalemia (kaliummangel):
- Kribling, ørhet, svimmelhet, utmattethet og muskelkramper (spesielt dypt i muskelaturen). Høres det kjent ut?

Jeg tar Furix 10 mg en gang i uken!
Skummelt med symptomene på kalsium- mangel. Stemmer jo på en prikk med min hverdag, men problemet er at jeg slett ikke lider av kalsium- mangel. Ligger godt innenfor normalområdet og har alltid gjort det!

Har alltid hatt lett for å samle vann, men ble ikke medisinert for det før etter å ha prøvd Sarotex (trecyklisk antidepressiva) mot fibromyalgi. Etter 2 år var vannansamlingene så store at legen min skvatt litt da han skulle sjekke anklene mine!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat