Vis enkelt innlegg
Gammel 18-12-06, 09:43   #32
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Sv: Juleavatartråd

Opprinnelig lagt inn av photobscura, her.

om jeg kan hjelpe, så foreslår jeg følgende: hvorfor googler du ikke bare fram et bilde (søk på et julete ord; jul/christmas etc...) og velger bildevisning, så om du finner et bilde du liker, klikk på det, når du har det framme så høyreklikker du på bilet, velger "save image as" (eventuellt tilsvarende på norsk),og lagrer det.
og så går du inn på kontrollpanelet på forumet ditt her, inn på endre avatar, og bare browser bildet fra dataen din, altså fra der du lagra... skjønner ikke at det skal være verre enn som så.
når det gjelder det du har nå, så er det jo den samme prosedyren. men da høyreklikker du på bildet ditt, og lagrer det.
håper jeg ikke undervurderte datakunnskapene dine nå, altså...!
hilsen*nerd*

Ja du kan få sagt det *ikke sur eller noe - bare ler og ler jeg*

'Problemet' er at jeg ikke finner noen fine bilder skjønner du - jeg klarer å legge dem inn - men ikke finne dem *milde himmel så treig jeg er*

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat