Vis enkelt innlegg
Gammel 21-10-13, 14:56   #65
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Mellommåltider

Opprinnelig lagt inn av ramazotti, her.

Uansett hva enkelte mener om denne linken, så har de MASSE MASSE MASSE lavkarbo mat der!!!! Isteden for å være så sykt negativ, ville jeg heller tipset om alle de andre produktene man kan bestille der og der har de masse mellommåltider!!! Litt dyr frakt bare

Mmmkey. For tre år siden, da denne ble linket til, hadde de ikke stort mer enn sjokolader og bakemikser. Jeg står fortsatt inne for at akkurat det ikke er fullverdig som mellommåltid, så får du kalle det "sykt negativt" om du vil, særlig når trådstarters første innlegg er som sådan:

Opprinnelig lagt inn av Marianne, her.

Her kan du legge inn hva du har spist i dag av mellommåltider. Barer og sånt gjelder ikke (det vet vi jo om), men "oppskrifter" som kan gode være tips til andre.

Min i dag var:

5 skiver roastbeef
masse løk
remulade
+
5 paranøtter

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat