Vis enkelt innlegg
Gammel 19-02-14, 15:04   #6
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo for hele familien - for dyrt?

Nå spiser vi ikke lavkarbo hele familien(orker ikke å ramse opp alt, men vi snakker sondebarn og et annet med store spiseproblemer), men vi har dårlig råd, men vi raider butikkene for tilbud på ren mat.
Det går feks mye i tomatsupper (hakkede tomater,løk og evt gulrot) med stekt kjøttdeig eller kokte egg, jeg kjøper kjøttdeig på tilbud( jeg vet ca hvilke dager hvilke butikker setter ned kjøttdeig som ikke holde helga gjennom) og fryser ned. Det går mengder av egg og seiblokker(de koster under 20kr/625g på rema og kiwi), kokosmelk, frossen kyllingfileet osv.

Vi bruker nesten ikke noe halvfabrikata, det nærmeste må bli hakkede tomater og kokosmelk på boks og buljongterninger og frossen kyllingfilet som blir sprøytet med vann( men vi spiser en hver oss uansett om den er tilsatt saltvann eller ikke).

Jeg lager opp flere porsjoner karbonader en gang i blandt og fryser ned, gteit å ha noe ferdig. Og når en får tak i kjøttdeig til 15kr/400g så havner det en del karbonader i fryseren.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat