Vis enkelt innlegg
Gammel 18-02-07, 22:34   #1
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk
Wink

Oppmuntringstråden...

Hei.

Tenkte kanskje det hadde vært koselig med en "oppmuntringstråd". Her kan vi skrive inn sitater, koselige dikt og fine ordtak. Nær sagt, alt som kan muntre opp noen. Mener ikke morsomheter, vi har jo vitsetråden til det.

Her er en som jeg hadde på dataen, syns den var fin og god:

Du tror det kanskje ikke, men det er 100 % sant!
1. Minst 2 personer i verden elsker deg så mye at de er villig til å dø for deg.
2. Minst 15 personer elsker deg på en eller annen måte.
3. Den eneste grunnen til at noen hater deg er fordi at de vil være akkurat som deg.
4. En latter fra deg kan gi lykke til hvem som helst, selv om de
ikke kjenner deg.
5. Hver kveld tenker noen på deg før de sovner.
6. Du betyr alt for noen.
7. Hvis det ikke var for deg, skulle noen ikke levd nå.
8. Du er spesiell og unik!!
9. Noen du ikke en gang vet eksisterer, elsker deg.
10. Når du gjør ditt livs tabbe, kommer det noe godt ut av det også.
11. Når du tror at hele verden har vendt ryggen til deg, se en gang til, det er sikkert du som har vendt ryggen til verden.
12. Når du tror at du ikke har noen sjanse for å få det som du vil, får du det ikke heller. Men om du tror på deg selv, før eller senere, får du det akkurat som du vil.
13. Glem aldri komplimenter du har fått!
14. Si alltid hva du syns om folk til dem, du føler deg bedre hvis de vet.
15. Hvis du har en fantastisk venn, ta deg tid til å la vennen din vite at han/hun er fantastisk!

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat