Vis enkelt innlegg
Gammel 15-03-10, 12:03   #9
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Skravletråd for Lindbergerne

Opprinnelig lagt inn av Momse, her.

Jeg tok glukosebelastning når jeg var gravid, men den var helt fin, så ingen svangerskapsdiabetes
Tror heller ikke jeg har dia 1...Men merkelig at jeg hadde høye målinger da jeg ble innlagt

Grunnen til at de mistenker dia 1 er at jeg ble akutt innlagt på medisinsk intensiv overvåkning for 2 uker siden. Trodde jeg hadde omgangssyke, var kjempedårlig og fikk ikke i meg mat eller drikke. Pga ammingen oppsøkte jeg lege...Ble innlagt med en gang siden jeg var så dårlig, og da så de at blodprøver og urinprøve var helt på bærtur, fikk kjempevondt i nyreregionen bak på ene siden, og måtte få morfin
I ettertid fikk jeg vite at jeg var veldig nær hjertestans
Ble overvåket i 3 døgn, og etter hvert normaliserte alle prøvene seg. Legene kaller meg en nøtt, og prøver å finne ut av hva som forårsaket det

Her er lillegutt 6,5 uker allerede
Du verden så for tiden går

Så rare greier da.
Håper de finner ut av det og at det hvertfall ikke skjer igjen.

Jeg hadde svangerskapsdiabetes nemlig. Eller.. testen var ikke "ille nok" til at de kalte det for svangerskapsdiabetes, men jeg var nære ved å få det.

Tiden går altfor fort! kan ikke tro at det snart er et halvt år siden hun kom. Huffhuffhuff. Gjelder å ta vare på øyeblikkene.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat