Vis enkelt innlegg
Gammel 31-10-09, 01:28   #188
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Tips til dere som mistenker lavt stoffskifte og ønsker høyere forbrenning

Opprinnelig lagt inn av Alkazelters, her.

Etter å ha tatt Kelp (to om dagen) i snart tre måneder har stoffskiftet gått opp en god del og grenser mot hyper. Ft4 hadde gått opp fra 17 til 22, mens TSh har gått fra 1.2 til 1.0. Legen anbefalte meg å droppe kelp. Men på den annen side har strumaet mitt nesten blitt borte i løpet av denne tiden. Muligens ikke så lurt å spise disse tablettene om man allerede får i seg mye jod gjennom kosten? Er det bare meg som har problemer med å finne ut hvor mye jod det er i diverse varer?

Det er ikke så lett å si. Men det er jo anbefalt å gå to uker av og på Kelp. Jeg har ikke gått ned noe mer i vekt sånn jevnt over med kelp, men jeg har gått fri for muskelsmerter (som nålstikk på innsiden av musklene, særlig i brystet og mellomgulvet), våknere om morgenen, hakket mindre brainfog (glemmer så mye fra et sekund til et annet) etc.
Jeg merket nesten etter tjuefire timer at det kom tilbake, så jeg tør ikke å ta noen pauser. Er alt for digg å slippe den stikkinga f.eks.
Har ikke testet stoffskiftet etter jeg begynte med kelp.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat